: Need Advice on something I noticed when playing with friends(its not about them playing bad!)
You could try talking to them, especially the mid guy but honestly that's a part of their character and attempting to change a person's core is seriously an absurd task, sooner they'll see you as their enemy then hearing you out lol. And even if you're good enough friends that they will hear you out chances are they simply can't be any other way cuz that's just their essence.
Rioter Comments
Zedant (EUW)
: How riot finally listened to the players
Story of my life, log in, queue up for a game, i get dc in lobby then game fks up and reverts to an older version. Fk this game.
3xample (EUW)
: Why do Lux, Katarina and Ezreal require skins so much?
Lux - egirrrls default choice. Katarina - male fantasy. Ez - girls and boys fantasy alike lul.
: Three huge problems (True damage, % damage and easy sustain)
Kids, stop drinking alcohol, Riot is already drunk and high and whatnot. Give up.
: How can people flat out flame their team and then claim that they're not toxic?
They believe that they're justified to act that way and/or that they're merely stating facts and because they're being justified and/or they're just stating facts they're not being toxic. Their team is holding them back, mexicans are stealing their jobs, it's the education's system fault that their drop outs and so on and so forth.
Darkentbg (EUNE)
: Hey, nice to see a fellow timer here. Look man, im very happy that veterans like you and me still get to enjoy time playing, but you do remember that the game arrived with a map editor, right? -right! and you could actually play those maps local or through battle.net, right? -right! ok, i'll type this slowly because i dont wanna argue with you, now, there are tons of custom maps on that game, right? -right! but do you remember that normal maps allowed for a free for all, right? -right! so, what if you made a spawn point every base location, with the condition to spawn when killed using timers, then remove every creep there is, then set the team vantages, goal and save the damn thing, wouldnt that look a lot like a hero arena map, right? - Either way, whatever you answer will go back up that chain, maybe you just didnt like it, or never saw it, but we had it here and it was basically a meh time.. maybe if they did like lod dota and give the options to build your stuff then you could get excited...
Hero arena's in a nutshell. A big square where you get to fight lol. All I'm saying Battle Royales specifically are free for all and there's no csing, you start with all abilities maxed out also.
Darkentbg (EUNE)
: You researched what? One map? There were many variation to that mode but in general its hero arena. And before you call me pleb, think about it kid, search the web!
That's my whole childhood right there lol. I think it's you that played just a few hah. Battle Royale in war3 custom map terms = PvP only, as in 0 csing. Battle arena it's literally the same except there's a ton of creeps around the map which give gold when you kill them and you fight for that resource as you battle it out. But maybe more importantly battle Royales are 1v1v1v1v1 while arena's are team based.
Darkentbg (EUNE)
: Its called Hero Arena.... and it was implemented before the birth of dota as a variety of arena maps in warcraft 3 and its expansion
Hero arena's have creeps spawning each 30 to 50 seconds with team duels every 3 or so minutes you pleb.
: I want to play 1vs1vs1vs1vs1
It's called battle royale.
: Smurfs
Your cries are music to my ears. Hurting Rito's pockets? Hell yeah! {{sticker:draven-pose}} What we wanted? Lower pace of changes. What we got? Two preseasons in one season. And they be like just small tweaks on the small patches... fu Riot.
: I am convinced my MMR is cursed (not salty, legitimate question)
> got 14LP for a win and lost 22LP for a loss Been there, did that, except I kept playing on the same account and even managed to climb with those %%%%%%ed gains/ losses after deranking some ofc and eventually my MMR was like -14 per loss +22 per win until getting hard stuck to a certain elo for a month or so.
ulu (EUW)
: seriously riot....
It's been forever since redeem codes aren't working also and look how long it took them to make a fix via support page shenanigans but only cuz they'll retire those lol, pathetic xD
EGG Joc (EUW)
: Ok, Goodbye
I'll wave to you after a few more bans lulz.
: Higher elo players/smurf commonly arrogant/toxic why?
Since I never play normals and my normals MMR is so low when I 1st played it this season I had bronzes and silvers in my team.. I didn't really say anything but trust me, ok? I could've b!tched and moaned about a lot of things. I had to tell to myself 'just relax, they're bronze and silver' all throughout the game ~_~ I just gave up reason and joined the fiesta. You can say whatever you want about them but if they're used to play at a higher level not everyone will be able to keep their cool when faced with a similar scenario much less if the reason they're there to begin with was cuz they just got perma'd for being toxic lol.
Welland (EUNE)
: For christs sake, stop killing my cannon minions
{{champion:429}} <--- when these guys do it .. I cry every time xD
EGG Joc (EUW)
: Honestly, I dont even want to play Ranked anymore
Yeah, you're flaming, don't even need chat logs, you said enough.
AGENDA (EUNE)
: Racism/Hate Speech
That's bad manners not hate speech. If overdone, probably punishable, maybe.
: How is everyone today?
I had this same reaction this morning on my way to work, don't really have any big plans though.
archerno1 (EUNE)
: This season i have encountered only 1 troll. And im not sure if he was troll or just disabled person.
I also had a single troll this whole season, his champ got banned by a teammate so he ran it down mid. Maybe other ppl's definition of trolling is more broad then it should be also but that's their problem.
Rioter Comments
Nazgus (EUNE)
: Punishable threats written by one of the players
You don't belong in EU, move to USA.
: Drafts EUNE
It's why I can't take flex queue seriously even if I know others are trying to climb since flex is my normal draft 24/7.
Rioter Comments
Gooldx (EUW)
: Janna with Gathering Storm
I think I had that too for Karma once.
: "I'd rather have a toxic teammate than a bad one"
This is a bit tough to choose. Like, it'd be a no brainer if everyone used the mute function, cuz I'd be sure to do that myself then I'll pick the toxic guy (assuming he's actually trying to win and a good player) but I can't trust the rest of my team to do the same and that would result in a throw by default in most cases.
: Losing 8 cosecutive ranked game bec of my mmr
I totally ruined my MMR by loosing 12 in a row xD not even tilted xD
: Contrary to missinformed popular belief...
They don't want to make a sticky about it cuz 'we had one before and no one read it'. Go figure.
Kerkoc (EUW)
: Swain gone from "Bad guy mastermind" to Albino Ken
I'll just comment that they had a handful of posts on the subject by now, especially on the NA boards xD so you're not alone.
Rhosta (EUNE)
: Item options for ranged supports sucks
Buy AP scaling items or a Randuin's or whatever.
Tzimpounti (EUNE)
: Avoid chat in fear of permaban
Welcome to Riot games where you gotta wear gloves with all the idiots and hypocrites and all these special little snowflakes cuz if you dare call them out on it you're getting the ban hammer lulz.
Old Skin (EUNE)
: Player matchmaking/behaviour problems.
If I told you how I felt about your opinion they'd be quick to ban my chat for a while tho xDD
DravenIsOut (EUNE)
: Why do you get 1 gold when you excute?
Plot twist, Riot secretly rewards inting. Kappa.
: Any hint about a Riven rework yet?
If that day comes to pass I'll be sad af.
: Is there no chance for me to escape gold anymore?
You just had to pick the hardest champ to master right off the bat lol.
TheRaluxu (EUW)
: It is logical. If you want a more stabilized environment you should wait for the 3rd or 4th patch. If you want a clown fiesta, with games totally random and people from all rankings in the same game, you play now. I actually prefer the 2nd option. I ended plat 4 (plat 2 at preseason) and I'm currently 6 lps away from promos to plat2, I enjoy the first patches a lot because every champ is more and less playable and everyone is still trying stuff, and I often stick to my picks, making me having more impact than someone who is trying new stuff. My kda is trash tho because I brain dead split push since in solo queue, now, is pretty good.
I lost 100 lp in a single day while testing new stuff but I say worth, now I can climb using the knowledge I acquired xD
Antenora (EUW)
: As an ADC main I always honor a good / friendly support.
As a greedy human being I always honor someone even when we lose in hopes they do the same for the extra progress xD
Pantheön (EUW)
: When does the chasing stop?
You can try being or becoming that guy that focuses towers while they're clowning around.
Cryptidian (EUNE)
: That really isn't the bad part. The bad part is that the only thing that it gives you is a pathetic slow on your auto attack, which means absolutely nothing in the laning phase. It's a useless keystone in the early game.
Lol, some ppl.. Aside from Sejuani maybe (the slows ensure you get your stacks off ez) the way to go is with full item CDR mostly on supports cuz Ruby Sightstone gives another 20% of that and maybe a 2nd slow item, there's absolutely nothing wrong with the rune you just don't know how to properly use it to it's full extent. Yes, it's pretty bad on it's own (without item CDR) and especially early but so what? I'll have 2 empowered slow items on 15-20 sec cooldown later.
: Does the report system work on EUNE?
Bro man, how often do you visit the boards? EUNE players crying about getting banned all the damn time lol, the mods keep saying notifications aren't always sent out tho.
: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/993/875/084.png
Qibeth (EUW)
: Is it worth learning every champion? Not to master all of them, just learning every abilities, etc.
League is awful when it comes to master everything there is cuz they constantly change stuff in the game from patch to patch but yeah, the more you know the more likely you are to outplay your opponents.
Cryptidian (EUNE)
: Some players really need anger management classes :/
That's what you sign up to when you have /all chat enabled, enjoy.
: I don't have a problem with krauts :3 just playing ich liebe dich Who hates the French either?! But those Spanish... :> We're all the same <3
> [{quoted}](name=Unstable Beef,realm=EUW,application-id=NzaqEm3e,discussion-id=v0YzImeg,comment-id=00000001,timestamp=2017-12-23T14:30:16.240+0000) > But those Spanish... Shut up and take my yaoi xDD
: https://imgur.com/a/I2fIW update ... i think.. :P
Thinking about it more in depth; on their own they shouldn't have as much potency, cuz saying those is realistically not different then naming any other nation/ ethnicity (except for the stigma attached to it which is similar to nig*a but it's still really how you spell their ethnicity otherwise so idk really, probably context matters?) however tho, it usually comes with a plethora of insults of which you actually have a very good example right there so yeah and there's no question marks whatsoever concerning those.
: Buff or Mini-Rweork Master Yi
He (unsurprisingly) had the most pentas this season <.< no buffs <.<
: Pantheon Rework
By all means, whenever I run into him I'll build a sunfire even if I'm some AP assassin or whatever so I know the pain and they bring ignites on top of it every single time ~_~ but aside from visuals I don't want him reworked in the slightest (and no, I never climbed using him). He's pretty unique, his passive is not entertaining but let's say engaging in lane, I like that; despite the pain xD Unless there's other issues that he has that could potentially be combo fixed by a rework I wouldn't really touch him.
D0rtus (EUW)
: Why do support players think they have it the worst?
Yesterday I played 3 Ekko support games in flex, that's how many it took to get an S, anyway xD across these 3 games I only had one slightly salty Vayne. I've sort of run out of viable~ish off role picks at this point xD I think next will be Singed support. So yeah, I've a history of doing this but I hardly get flamed xD
Potchikir (EUW)
: Teaches basics that are more important than what ahri teaches
Aside from good positioning I don't see what else you'd get out of Brand but sure bro.
Get Juk3d (EUNE)
: Whats is your best off metta (actually working) build?
{{champion:84}} {{item:3047}} {{item:3146}} {{item:3068}} {{item:3748}} {{item:3075}} {{item:3065}} {{item:3047}} {{item:3146}} {{item:3068}} {{item:3078}} {{item:3053}} {{item:3065}} {{item:3020}} {{item:3146}} {{item:3157}} {{item:3026}} {{item:3116}} {{item:3151}} Idk, I have too many variations for her, both tanky and less tankier but mostly tanky. Just don't build the 1st one vs Sorakas and such, you'll have less burst but tons of sustained dmg with that build which is great but heals/shields will counter that. {{champion:85}} everything CDR support hamster (Inspiration + Domination). {{item:3158}} {{item:3069}} {{item:3157}} {{item:2045}} {{item:3190}} {{item:3116}}
Show more

A1laku

Level 30 (EUW)
Lifetime Upvotes
Create a Discussion