: > [{quoted}](name=Aseraan,realm=EUW,application-id=NzaqEm3e,discussion-id=p222EjEa,comment-id=00060001,timestamp=2018-08-25T16:12:26.767+0000) > > Now we just have to make it somehow that the 1 15 2 yasuo players say those words..... Didn't quite understand what you meant, You're implying I suck?
No im not silly . I say the ecil plan is to make the feeders say those words and whoala feeder problem solved....
: > [{quoted}](name=Aseraan,realm=EUW,application-id=NzaqEm3e,discussion-id=wUGBv5PE,comment-id=000200000000,timestamp=2018-08-25T16:04:52.290+0000) > > Sure the guy on the mid playing lux hard feeding enemy katarina flaming me as the jungle for not ganking her lane telling me how much of a useless skumbag i am for ruining here lane etc...........Ye they should not be treated as such cuz you know a real troll is an intellectual they think and know the game better than these apes dressed as humans. I'm sorry for your colorful depiction of flamers, but...this is flaming, not int feeding.
Running down mid dying every 2 min is pretty intentional i say....
Lariatas (EUNE)
: Great %%%%ing Idea Rito
StormraisorXD whats that thor's new weapon? what happened to Stormbraikor?
: SOLOQ SYSTEM ADVICE
Learned already offered before and answered. Is there a story behind this line cuz i dont get it...
Misa Dantes (EUNE)
: You can NOT accidentally tell someone to kill himself - period. Personally, would permaban for that, "accidentally" or not. So you have time after to accidentally reflect on what you said to another human being. ;)
I have said 10 times worse than "kill urself"...... there is just soo much more worse things to say to a another human than kill urself. Like what Donkey now that was harsh. Im suprside you guys are so offended on this. For me i hate it much more when ppl talking bad about my relatives.
: Its strict enough, You can and will get %%%%ed over for a single word.
Now we just have to make it somehow that the 1 15 2 yasuo players say those words.....
CJXander (EUNE)
: The report system only works for extreme slurs, also, don't bother contacting the support center, they're worse than anything.
Tell me about it copy pasta....
: > [{quoted}](name=ISuckWithThresh,realm=EUW,application-id=NzaqEm3e,discussion-id=wUGBv5PE,comment-id=0002,timestamp=2018-08-25T12:05:52.417+0000) > > Happened to me 20 games in a row twice last year LOL. Not its pretty much 80% of my games I'm talking about REAL trolls and inters, not people who play bad and you call them trolls and inters because you think they should be treated as such.
> [{quoted}](name=Sarchiapon,realm=EUW,application-id=NzaqEm3e,discussion-id=wUGBv5PE,comment-id=00020000,timestamp=2018-08-25T12:07:53.245+0000) > > I'm talking about REAL trolls and inters, not people who play bad and you call them trolls and inters because you think they should be treated as such. Sure the guy on the mid playing lux hard feeding enemy katarina flaming me as the jungle for not ganking her lane telling me how much of a useless skumbag i am for ruining here lane etc...........Ye they should not be treated as such cuz you know a real troll is an intellectual they think and know the game better than these apes dressed as humans.
: What riot wants to achieve from account suspensions is that he wants players to regret for what they did. Imagine that ALL of the time you spent playing on his account, all the money you putted and all the endeavors you made to reach when you are now, go directly to the bin if you got perma banned. That't the purpose of account suspension. Your regreted for what you did, right? I regreted what I did too after I received a 14 day ban yesterday, and of course i don't want permanent ban, so end of the story, I stop saying every single offense in order to "heal my account" and not getting perma. Am so happy that someone tries to change behavior after being warned with a temporary punishment and not continue flaming like others, resulting in getting their account perma banned despite the temporary suspension warning. Wish we all could see players change behavior like you more often. As i can see by the match history, not flaming and keeping good atmoshphere helps you win more often :) . Am happy to see players like this. Good luck :)
This is so called HOLDING HOSTAGE also as a toxic player myself almost back in honor 2 from 0 and i can say for sure its either u will scream at the front of the monitor or you will rage/flame in game chat onec you hit that point whit how stupid some of the players you can team up. And for last the holding hostage via account is kinda pointless/useless and %%%%%%ed after a point where you just doesnt care for the game AT ALL
Misa Dantes (EUNE)
: Trolling Supports?
As a troll supp i can say for sure that when i troll i still have better stats than most of my teamamtes sure im running away from the fights but thats not the point. Also i cant say for sure but if im not giving my 100% EVERY FKING time thats basicly grifing too "CLAIMED BY SOME OF THE APES AROUND HERE" But ye when i troll on supp i will let you lane alone gona sit on my ass whit rakan next to the tower watching you suffer (cuz that will make me feel better cuz ima terrible person i know) and only taking the gold coins sometimes, i will not peel you or def you i will be the goddamn mountain where the spartans throw down their childern AND I WILL ThROW YOU OFF OF IT every second of the game. Gl HF:D Also i came up whit this so TM#"Im a bad player so its fine for being bad at the game is not trolling or inting or grifing i just dont know the basic mechanincs of the game like how to move around whit the mouse or how to use OR EVEN READ WHAT MY CHAMP DOES"#MT
: I tested something with Yasuo.
Its fking yasuo the poster boi of cancer and any disease you can get by fking whit a chimp..... what do you expect? Even i get a raging boner for banning the champ every game and not giving a sht still who and what animal wants to pick him in my games. Its fking oil on my flaming rage whit murica invading it for its ENDLESS!!!!!
: A Gnar Buff That Won't Harm Pro Play
Ye sure riot wont going to fix anything so why not just buff the most fking annoying pice of shit fking cancer toplaner ever made in history of top PERIOD.... Sarcasm out sure why not just buff everything to zed level damage mobility and flashy plays THE GOLDEN AGE OF LOL.
: Feels bad when you're lossing all games "cos of trolls" Yet they're in same elo like you.
There are trolls(yasuo players) everywhere im sry i dont know if ur being sarcastic whit the """"""2 but for me ye i lose a lot cuz of trolls since im a troll myself tho i dont like to call myself that way cuz im big and ugly in real life too and i think calling me a troll is offensive to actual trolls.
lalolalic (EUNE)
: Things are looking grim for Shen
Revert him...... Edit : Before you want a reason.....pet rock is a dumb idea.
Shukr4n (EUW)
: chatlog
> [{quoted}](name=Shukr4n,realm=EUW,application-id=NzaqEm3e,discussion-id=mIRfaqgM,comment-id=0000,timestamp=2018-08-16T09:14:39.318+0000) > > chatlog Ye what chatlog have to do whit this but ye i was flaming like hell i told them how much of an apes they are and how much i enjoyed their mothers......and that there is a place in hell for ppl like them THis is what u want to know ha? I was telling them this every other time they died i told them they are fking apes now ur happy?
King Lego (EUNE)
: What you call an arena where cats fight?
:L i happen to be easy laugh at anything but this is....................my eyes went into infinite eyerolling from this not funny..
Rioter Comments
: Something tells me that
: > [{quoted}](name=Ceberuz,realm=EUW,application-id=NzaqEm3e,discussion-id=9YkApEkt,comment-id=0001,timestamp=2018-08-12T09:32:47.696+0000) > > Personally I don't feel it's getting out of control, what I do feel is getting out of control, is players deliberately ruining games with either trolling cause they %%%%ed up and die repeatedly, or players leaving games due to <insert favorite excuse here>. ^This There's a reason Riot's punishment system has reached this level. People mistake this game for anger management sessions where they think they can vent on others just because they feel like it, making each other's day even more miserable.
> [{quoted}](name=Mr Cocaine,realm=EUW,application-id=NzaqEm3e,discussion-id=9YkApEkt,comment-id=00010001,timestamp=2018-08-13T06:47:09.038+0000) > > ^This > > There's a reason Riot's punishment system has reached this level. People mistake this game for anger management sessions where they think they can vent on others just because they feel like it, making each other's day even more miserable. I just want to point out i rather leave the game and get my leaverbuster than stop arguin whit %%%ing apes that dont understand that if she cant beat darius while shes 2 5 she cant beat her as 2 6 either yes thats my most recent game i left. Im not gona vent or argue whit them anymore i will just leave cuz i have the right for a nice game as anyone else and if i cant have that well fk me than......
Akumu7261 (EUW)
: Rise of Toxicity, The "?" Ping and Mindset of Players
Its simple if you can mute it its usable for toxic behavior.....................
: My last wishes for league of legends community.
"if I could make a one wish"-fk no you would wish for money, go back in time or be immortal "Things like this shouldn't exist."-war exist world hunger exist killing ppl over religion exist yeeeee.........sry to burst the bubble "It corrupts, brings the worst out of people, making them forever soiled."- no it doesnt we are like this since the start "It seeps in to your very soul never leaving it."-there is no such thing as soul "I would wish this community and all members belonging to it, me included, would have never been touched by this game."- THIS could be said for soo much more thing some example: CS games, cod multiplayer, mobile games, vr porn "We are a tumor in the internet." you are not even in the dark side of the internet to be this dark "A souless mass."-100% agreed "We live only for selfish gain and hurting others."-High school "And being hurt by others." high school "Are forever damned."-------------------Im not living whit any drugs droped smoking working out trying to drop some weight off, trying to be a better human being in my life BUT %%% THAT IM DAMNED FOREVER for talking sht on the internet whit strangers i will never meet in person and dont even want to......... Internet number 1 Rule if its on the internet its 100% true. "Madona"
: Midoriya didnt smash. Kaneki did though.
> Midoriya didnt smash. Kaneki did though. You missed the joke bud
Ceberuz (EUW)
: Personally I don't feel it's getting out of control, what I do feel is getting out of control, is players deliberately ruining games with either trolling cause they %%%%ed up and die repeatedly, or players leaving games due to <insert favorite excuse here>.
;insert favorite excuse here&gt;. -pool on fire -dog ate my baby -baby ate my dog -watching poporn -pizza delivery -dead grandmother -shet myself -Accidentaly pressing alt f4 -accidentaly pressing power button -smashing the pc -smashing my gf -smashing ur mother -Watching Midoriya smash (uraraka:D) -Realising i want to play something else -Making up the excuse in real life i can leave the game i play anytime i want -leaving the game so i can make up excuses -yasuo on my team -yasuo on enemy team -i %%%ed up but im a trash human being so instead of telling it im %%%ed up i rather take the leaverbuster and the last and my top used number 1 "Playing whit some of you make me want to killmyself wich i will just do right now. Just some of them:D
Zyzyx (EUW)
: It's quite simpel: The rules exist for a reason. They protect players from having their fun ruined by others. So if you break those rules, obviously there are consequences. If Riot would NOT do that and bad behavior would be completely without consequences, THEN the game would be "going to shit". The obvious solution for you is: Stop breaking the rules ---> no more trouble with Riot It's really not that hard.
> [{quoted}](name=Zyzyx,realm=EUW,application-id=NzaqEm3e,discussion-id=9YkApEkt,comment-id=0000,timestamp=2018-08-12T08:53:41.270+0000) > > It&#x27;s quite simpel: The rules exist for a reason. They protect players from having their fun ruined by others. So if you break those rules, obviously there are consequences. > If Riot would NOT do that and bad behavior would be completely without consequences, THEN the game would be &quot;going to shit&quot;. > > The obvious solution for you is: Stop breaking the rules ---&gt; no more trouble with Riot > It&#x27;s really not that hard. Even more shit than this? Like what else is there more toxic than leage community? -Cheaters? Check... -Talking sht beyond comprehension? check -Developers who outright spiting into the face of the playerbase? check -Outright dumber than dogsht players 24/7 around? check -Bunch of almost dumb as dogsht players who doesnt know the meaning of rules and breaking those rules? check What else is there this pice of sht community can achive?
: will there be Buffs to some AP assasins when Electrocute gets a nerf
: is there a good beginner champ without mana?
Go play shen. Dont listen to all these rednecks yasuo and garen pls MAN OF CULTURE GOES SHEN.
: With a 50.11% winrate, she is perfectly balanced, and complaining about her while having champions who are actually struggling like {{champion:120}} {{champion:268}} {{champion:1}} is quite naggy. She's a simple assassin. If she has a lead, she shreds the squishies. If she get's CC'ed on, she gets shredded. {{sticker:katarina-love}}
> [{quoted}](name=WheresOurJG,realm=EUW,application-id=39gqIYVI,discussion-id=ipPThc9V,comment-id=000100000000,timestamp=2018-08-12T00:04:05.518+0000) > > With a 50.11% winrate, she is perfectly balanced, and complaining about her while having champions who are actually struggling like {{champion:120}} {{champion:268}} {{champion:1}} is quite naggy. > > She&#x27;s a simple assassin. If she has a lead, she shreds the squishies. If she get&#x27;s CC&#x27;ed on, she gets shredded. > > {{sticker:katarina-love}} Hmmm almost as if that fits her you know light armor sexy female gets caughts cant hop out violently violated by a bunch of creeps like ali hecarim TIBBERSXD Now that i said that out im sure there is a r 34 for that.
Burn for me (EUNE)
: the ancient truth of solo queue
Nothing new here realy expect now in the jungle i have to take more risk than i wish for still when i come out on top i just end up straight out 1 v 9 ing cuz my team will just flame me for anything i do they dont like...... Also laners are %%%ing dumb.
Aezander (EUW)
: > [{quoted}](name=Aseraan,realm=EUW,application-id=NzaqEm3e,discussion-id=kthiURz1,comment-id=00000001,timestamp=2018-08-11T03:40:04.227+0000) > > 99% of them just gets banned for flaming or racial slurs. > Remember whit the line?&quot;should be guned down like the ...... you are?&quot; > This is not top secret rly we have been told that inters hard to spot but rly? > At this point im glad shit ass toxic players like me gets banned for calling shit shit cuz shit is shit. A) Yes, a Chat Log is easier to shift through than a game's data that has to be superimposed to a shitload of data from other games to establish '*intention*' so that it can be punished. B) When you "*calling shit shit*" during a game, you are just as bad as a troll or inter as far as teamwork goes.
B definitely B remember? "shit ass toxic players like me"
BesniStakor (EUNE)
: This whole section begs to differ. Every day people moan how they got banned for various reasons. Just because you don't get any feedback doesn't mean they didn't get punished. And yes if they played more games it means riot is giving them the benefit of the doubt. Everyone has a bad day. If the trolling continues the ban hammer falls swiftly.
> [{quoted}](name=ImainLilSatan,realm=EUNE,application-id=NzaqEm3e,discussion-id=kthiURz1,comment-id=0000,timestamp=2018-08-10T22:28:32.113+0000) > > This whole section begs to differ. > Every day people moan how they got banned for various reasons. > Just because you don&#x27;t get any feedback doesn&#x27;t mean they didn&#x27;t get punished. > And yes if they played more games it means riot is giving them the benefit of the doubt. > Everyone has a bad day. > If the trolling continues the ban hammer falls swiftly. 99% of them just gets banned for flaming or racial slurs. Remember whit the line?"should be guned down like the ...... you are?" This is not top secret rly we have been told that inters hard to spot but rly? At this point im glad shit ass toxic players like me gets banned for calling shit shit cuz shit is shit.
Rioter Comments
NocaNoha (EUNE)
: Not sure how beneficial would that be to Riot`s business model haha They need the cash to live after all xd
> [{quoted}](name=NocaNoha,realm=EUNE,application-id=2BfrHbKG,discussion-id=Fjp9ej8A,comment-id=0000,timestamp=2018-08-05T18:15:30.061+0000) > > Not sure how beneficial would that be to Riot`s business model haha > They need the cash to live after all xd tHeY aRe a SmaLl IndIE CmopAnY aFtEr All.{{sticker:sg-miss-fortune}}
Rioter Comments
: Dealing with trolls who try to provoke you is actually pretty easy. Just do what they don't want you to do. My prime example is this guy who got angry at me and wanted to get me mad by stealing the last hits on my jungle camps. So I took the fun out of it for him :D He was following me around and waited while I started a camp. Just before the actual fight over the last hits began I just stopped and tank for him so he could take them. After two camps he started to realize that I didn't care. I kept communicating nicely with him which seemed to anger him even more. But he realized he couldn't get to me that way and stopped it. I was laughing my a%% off xD I know some ppl think you have to insult him to defend your honor or something but at the same time they give them what they want. My way felt much better xD
Good ridance. You know how i deal whit my everyday trolls/feeders flamers blamersetc? I just let them die over and over again not caring for them its the best thing ever when you stand nex tto their corpse as thresh and they ? ping you cuz i didnt drop the lanternXD
Masterbait (EUNE)
: Thoughts about the ADC nerf
Keep them where they are right now they are fine i still lose games where the apes claiming adc is dead so they go a apc bot and GUESS what they are feeding HARD and the enemy wins cuz they have a ranged damage dealer whit no cost or cast time on his her damage. Also stormazor is broken.
Aseraan (EUW)
: You know its fun talking about comebacks and chill when 90% of the games goes like this -you stomp the enemy have no fun enemy gave up its a cakewalk like playing against bots you win but u dont feeljacksht cuz the game was decided when you got the 1st blood on yi -you take ur second camp and ur bot dies to enemy jungle/bot and starts flaming you and ur mother you mute than but wont change the fact that the end of game only bot gave up 22 kills 11 by each you chill and all till u realise you spent 30 min in a game you could win easy if only muther nature give you some actual apes to play whit -and the rare ones are where everyones chill does its just no feeding and sht AND STILL %%%%ING STOMPS EVERYTHING CUZ TUCHING ANYTHING AFTER 5:00 WILL NUKE IT FROM ORBIT AND DELETES ITS FROM TIME AND SPACE %%% this game im done
> [{quoted}](name=Aseraan,realm=EUW,application-id=yTagKVTg,discussion-id=88TlAb4a,comment-id=0005,timestamp=2018-07-24T00:24:49.823+0000) > > You know its fun talking about comebacks and chill when 90% of the games goes like this > > -you stomp the enemy have no fun enemy gave up its a cakewalk like playing against bots you win but u dont feeljacksht cuz the game was decided when you got the 1st blood on yi > -you take ur second camp and ur bot dies to enemy jungle/bot and starts flaming you and ur mother you mute than but wont change the fact that the end of game only bot gave up 22 kills 11 by each you chill and all till u realise you spent 30 min in a game you could win easy if only muther nature give you some actual apes to play whit > -and the rare ones are where everyones chill does its just no feeding and sht AND STILL %%%%ING STOMPS EVERYTHING CUZ TUCHING ANYTHING AFTER 5:00 WILL NUKE IT FROM ORBIT AND DELETES ITS FROM TIME AND SPACE > > %%% this game im done NO SERIUSLY WTF IS THIS SUPPOSED TO WORK OUT OR BALANCE OUT YOU GET CC-D YOU DIE ENEMY CAST 2 SKILL YOU DIE ENEMY %%%%ING LOOKS AT UR PROFILE AND U DIE
: The painful truth behind Elo Hell...
You know its fun talking about comebacks and chill when 90% of the games goes like this -you stomp the enemy have no fun enemy gave up its a cakewalk like playing against bots you win but u dont feeljacksht cuz the game was decided when you got the 1st blood on yi -you take ur second camp and ur bot dies to enemy jungle/bot and starts flaming you and ur mother you mute than but wont change the fact that the end of game only bot gave up 22 kills 11 by each you chill and all till u realise you spent 30 min in a game you could win easy if only muther nature give you some actual apes to play whit -and the rare ones are where everyones chill does its just no feeding and sht AND STILL %%%%ING STOMPS EVERYTHING CUZ TUCHING ANYTHING AFTER 5:00 WILL NUKE IT FROM ORBIT AND DELETES ITS FROM TIME AND SPACE %%% this game im done
: Idea for Mastery score to be useful
No this only promotes PONIES(one tricks) wich is against the hextech crafting idea that playing other champs and doing well whit them REWARDS you...... Play something else get achest open it TADA ur rewarded greedy............!
: she is the adc that plays way better without rakan
> [{quoted}](name=TribalPixi,realm=EUW,application-id=39gqIYVI,discussion-id=3pym7Vn3,comment-id=00000000000000000000,timestamp=2018-07-02T23:19:11.754+0000) > > she is the adc that plays way better without rakan You know your jokes are way too forced when u have to explain in multiple comments
Cryptidian (EUNE)
: Why are people obsessed with fighting instead of farming? Farm = guaranteed gold
Simple as day and night when you also counting the stars SIMPLE you see, farming is called "noob" and unskilled where you actualy still need to pay attenion to everything in the game whats happening while bloodthirsty assasins and yasuo mains playing their champ to make use of their gigantic BONER for flashy outplays where they actualy cheesing half the fights whit blinking around like a %%%%%%ed whale. Tldr safe playing is less rewarding than broken safe as-s assasins jumping on you from the other side of the screen pressing rewq in the third of a millisecond and"outplaying you", and still having some sht up to get out.
: Fighting= FUN Farming= BORING If i wonted to farm minions i would play MMORPGs
Can i ask whats so fun about getting your ash wipped 5-10 times cuz you fail understand how the game works? (I dont know if you Have fun didnt look you up i just used "you" as an example since i cant ask Little Jimmy) Also some ppl say having fun is for nomral games ranked is pretty nasty already even before some slapy ash boi goes all "fun" in midle. Im just making things up but this is very "funny" thing to talk about wich can lead to some serius confrontation in ranked games where having fun not rly equal whit winning sometimes. Also yes i do have "fun" in ranked as well sometimes(straight up trolling yes), but im only playing ranked soo its fine(no its not).
QancerClown (EUNE)
: ***
Doesnt make much difference to me having a yasuo on my team or a troll I will enjoy my yasuo free games tho
: I seriously doubt you've played any auto-dependent adc then? Because there's a very obvious before and after comparison if you're not on the receiving end.
y im not playing adc im supp/jungle and still playing against adc's like tristana, xayah, twitch and they still melt ppl down whit a stormrazor+RFC Also i wanna point out that i still think shield supps are far too strong
: Current State of ADC's After the Patch
I hoesntly dont feel any change at all sheild supps still broken as fk adc still melting sht whit 2 crit item or i just didnt get the latest patch....... Oh and also rageblade is stilla thing
Scrinnid (EUNE)
: Sorry to kick you in the balls again, but don't like, take a hike. I for one couldn't care less what comes from the chest, cause I just buy what i want
ahh yes sry forgott we doesnt care about anythingXD my bad
: Ironically enough, the emote would come in useful a lot more often. It's flashed at the start of the game and at the end of it, also at plenty of parts in the game. Unless you get a skin for your main and plan to use it every game, an emote will come into play way more often ;)
true it comes off if you put it on than you can flash it like a madman good for you
Aseraan (EUW)
: I genuinely think and say that there is a lot less ppl int eh game who would say this "hey i want that creep ash taric sticker any time before i have the chance to open a skin wich can be a lot cooler and its there permanent whanever i play whit that champ wich i got the skin for, Nah gimmi that taric sticker lemme crlt t half the game so the enmy team my team and the half the universe can see i got a sticker........
But sure point taken there are some fella who stilll j off to pics so i guess.....
: Just because you don't like emotes doesn't mean that there isn't millions of people that would be overjoyed to get an emote from a chest
I genuinely think and say that there is a lot less ppl int eh game who would say this "hey i want that creep ash taric sticker any time before i have the chance to open a skin wich can be a lot cooler and its there permanent whanever i play whit that champ wich i got the skin for, Nah gimmi that taric sticker lemme crlt t half the game so the enmy team my team and the half the universe can see i got a sticker........
Rioter Comments
Jessenxxx (EUW)
: comparsion is eve got PERm camo while its lesser invisble so too speak its way harder too spot her unless u ward her farms while kha u could spot even without doing that just by normal warding by that logic and my exp eve is far worse in that book then kha and yea i agree invisble passive was little much but he had many ways still off getting counterd oracle not beaing alone warding important bushesh while personaly eve u need to deep ward/ her farm too see her and if she run oracle while camo u cant see her at all what begs the qeastion is kha ult passive that op compared too other champions there kit? i personaly didnt think so cuz yes it was better dueling/ escape way then his revert ult by long shot i still died cuz awfull match ups and even decent match ups tanks or support fcked meh over qua damage poke or even cc soo i dont see why everyone complained about it but aww well :/
Okay sherlock for being nice now before i call u a dum H The comparison IS EVE cant rush out and outright kill you in the quarter of a second cuz supprise suprise she needs to charm you than she starts her combo and then when ur low hp she will ult you this happens in between 1-2,5 second if i wanna be a jerk who make numbers out of blue........WHERE IS kha zix (before the revert god bless you riot guy who had the idea you need a raise) could just bush bush bush ult walking into ur face(while INVISIBLE) and q ur pretty freakin face of............................. Also I NEVER SAID I DONT HATE ALL OF THE BRICKING STEALTH GIMICK WHIT THE COUNTERPLAY OF HAVING SPIDER SENSES in fact i do hate them ALL of it twitch eve rengar kha zix teemo shaco cuz losing sight of an enemy in battle or not having sight of them at all IS a gimmick that would need more counterplay than 1. having spider senses 2. being Sauron's eye 3. being one of the other dumash stealth champ and just vanishing into oblivion from any sight of danger 4. rally on you team members to know ehre to ward against these champs(god bless u if ur mid/top even wards the bush next to their lane) 5. selling ur only ward trinket to buy an oracle wich will give u no real vision of them but a mirage where they have been 6. HAVING ALL OF THEM ABOVE
Show more

Aseraan

Level 129 (EUW)
Lifetime Upvotes
Create a Discussion