Declined (EUNE)
: Jokes or not, if it can be seen as hostile or negative, it should theoretically count. But rather than being neutral, you can focus on being positive instead, that should help you remove the punishment much faster ˆ-ˆ
I thought it was fine between premades, alright thaanks !
: That's normal. Loot restrictions last way longer than the punishment itself. Their length mainly depends on your behavior. So if you are toxic occasionally, the loot restriction can theoretically last forever. The easiest way to "solve" this is simply not being toxic at all. After a while the restriction will be lifted.
I'm playing often with premades, so *cough* jokes *cough* , do they count as toxic? (tho none of us report the other one and we just laugh at em.) Edit: And I don't think if I didn't "behave" my account would've lasted.. Since its almost two months, with a past 14 days ban.
Rioter Comments
Rioter Comments
: Time zone...
Bumping for some support ugh. *ugh*
Gsviolin (EUNE)
: Wait until tomorrow if nothing changed send a ticket
Rioter Comments
Rioter Comments
NeoLegend (EUNE)
: Coping with a permaban.
Oh lol dude just don't listen to these 12y/o people commenting sh#t on you , they didn't even bother reading, I wish riot consider this post and reads it and replay seriously. Your 3 months ban, year ban , is a really nice idea in my opinion too.
Declined (EUNE)
: Greetings RSB Spectra, You can find more information regarding the use of third party software [HERE](http://boards.euw.leagueoflegends.com/en/c/announcements-en/bm6LA7EG-reminder-third-party-applications). As well as the [guidelines](http://boards.euw.leagueoflegends.com/en/c/help-support-en/x0PFthNp-the-wrenchmens-graphical-guides-judging-third-party-programs) created by some of the Wrenchmen.
Sefi (EUNE)
: > [{quoted}](name=RSB Spectra,realm=EUW,application-id=eZuvYsEr,discussion-id=IOIgqukn,comment-id=00010000,timestamp=2016-09-30T13:41:04.933+0000) > > I know right ? , Just wanted to test them on top of other skins I own but eh idk (thought they changed their mind after that article.). yes, have you seen battle cast jhin? its not finished yet but that skin is just too gorgeous already. Honestly i think Riot should either contact those people that make these skins (the really good ones) and employ them or just strike a deal with them, take their files implement them in the game put a spot for them in the in-client store and just gave the authors a % of the income from those skins.
Sefi (EUNE)
: I've seen people being banned for custom skins, so i would not mess with any of that. Shame too, cause some custom skins are really freaking awesome.
I know right ? , Just wanted to test them on top of other skins I own but eh idk (thought they changed their mind after that article.).
: First of all: Riot has no ability to check if you are using the right skin, or not. "use at your own risk" is said, because of possible crashes and incompability issues. Nothing more or less.
Are you sure sir? , Like I've been reading this before and people said like : riot"use at your own risk" = "we won't ban you now but we might change our mind later.".
: grey zone atm, and who knows, maybe they are gonna change it and flag it as an red zone?
So no longer "use at your own risk" right?
Rioter Comments
House x33 (EUW)
: Where is the pool ? it's hot outside -_-
Sorry It wasn't the actual pool meant. {{sticker:zombie-nunu-tears}}
Rioter Comments
1petunia (EUW)
: Weird request.
Nope sadly... :( sorry
kilnda (EUNE)
: the weird thing is the rito bots are voting for the new
Up this shit to top.

RSB Spectra

Level 30 (EUW)
Lifetime Upvotes
Create a Discussion