Strigina (EUNE)
: And you get it from G3 to S4, maybe, just maybe, it's not the other players who play bad.
lmao no, i didnt tank the rank to s4, this is not even the account i play on.
Shiwah (EUW)
: ***
idc, i just want to get better at the game, climb and learn. It just seems almost impossible to do it. Either i go 10-15 kills all games, or i dont win because there's always 1-2 feeders or trollers. And as i said, in the game i just played i had 3 guys who literally inted just to prevent me getting the win. that's something new. lmao
Shiwah (EUW)
: ***
idgaf about it, just report or bann it, idgaf
: I'm looking through your match history and can't see anything of that match. So without context, defining intent is a bit difficult. Regardless, you don't get the green light to break the rules just because someone else is. To ask a follow up question: How does flaming help the situation? How will it de-escalate the issue? Will it make these people stop or just further fuel the fire going on at that time?
And yea ik, it doesnt help at all, but i just do it cuz i get triggered. It doesnt matter how good i play, i get 50% in the games someone who's afk , or inting in my games. There's always 1-2 who ints in every single loss. I just dont know how i could carry them. I am so unbeliveable unlucky idk why. Always been with other games too. Guess i just gotta keep playing untill i start to just absolutely hard carry. I have good stats on the champs i play, all positive kd etc, and i definetly contribute alot to each game, but i just cant win if someone is 1-10 in my team. That happens almost every game. just unluck i guess
: I'm looking through your match history and can't see anything of that match. So without context, defining intent is a bit difficult. Regardless, you don't get the green light to break the rules just because someone else is. To ask a follow up question: How does flaming help the situation? How will it de-escalate the issue? Will it make these people stop or just further fuel the fire going on at that time?
http://euw.op.gg/summoner/userName=Elramus i play on that account rn
: >"damn... You are not a very good player :/" "Why do you play this game bro?" "Maybe this game is just not for u bro ", "Damn. honestly i wasnt expecting anything else from a player like u " You now I have seen people being bad at a lot of things especially league. But your "ability" to give feedback is just through the floor. You aren't trying to give feedback you just try to make someone feel even worse than he already is. >and you keep bullying them No I can't see any toxicity in that, constant harrassment through sarcasm is fine. Have "fun" continuing your embarassing act after your 14 days are over, won't take long until you're gone. >to make them understand they are just shit What you display are the actions of a not very self confident person trying to escape his own problems and making himself feel better by trying to put others under himself. You might think you are percieved strong that way but is really mostly embarassing.
yea. I just played a game, i went 29-8-18 and i had 3 players in my team that inted because they wanted me to just lose the game. Me and other guy tryharded, and almost 2v5 but was too much. ppl like this indeed deserve to be called whatever.
: If you're consistant over a multitide of games, yes there's a chance. >can you get banned from that? I just got my last warning on my account, so i cant go ham anymore. When you're on a last warning (after a 14-day ban), even mild toxicity can trigger a response. So chances are increased that yes it could happen. >I will def continue flaming as much as i can, cuz ppl really %%%%ing deserves it. This is not really the right attitude. Flaming doesn't help anyone, so it serves zero purpose and really just makes you look like a jerk :/
yea. I just played a game, i went 29-8-18 and i had 3 players in my team that inted because they wanted me to just lose the game. Me and other guy tryharded, and almost 2v5 but was too much. That's why i flame ppl.
Strigina (EUNE)
: 4 months? Your account was G3 6 months ago and you managed to get it in silver 4 in those 6 months. How can you play for 4 months only if you were already playing ranked (thus were at least lvl 30 already) in january? https://i.imgur.com/y1slFa9.png
I got this account from my friend. And i have other accounts aswell, but i've played 4 months in total.
Str33TXeR (EUW)
: > [{quoted}](name=taradda,realm=EUW,application-id=NzaqEm3e,discussion-id=6v8h0bZH,comment-id=00030000,timestamp=2018-07-31T08:56:36.233+0000) > > lmao this has nothing to do with pride. If someone clearly trolls in my games, or something i am gonna call them for that. I dont say stuff like "i %%%% ur mom", , or "hope u kill ur self" or anything like that, that's just dumb. I just make them realize their %%%%ing trash and mock their season ranks and that they've played the game for long time and are still shit. > > I do that only to trolls or to ppl that rly deserves it to make them understand they are just shit. And help me understand what you just wrote, cause it seems you are so damn good at pointing fingers. But tell me, do you point fingers to yourself when you make a dumb move? Accidentally flash? Dive tower for no reason and also die? Make bad calls and bait team into losing fights? Trust me dude, trolls are actually fewer than anyone seems to admit, it's just the frustration of poor climbing which takes over and won't let you think straight and mind your own business/mistakes. Am i right or am i right?
I've played league 4 months, and my highest rank right now is silver 1. Imo thats pretty good considering how long time i've played the game, and i got into this point because i constantly try to get better, and look my own game , try to look for mistakes, look replays so i can improve. And when you tryhard, and you have literally garbage trash trollers in ur team that has played the game years and are still silver it's just triggering.
Mcgalakar (EUNE)
: For the first part, yes you can. In situations where you have no previous penalties, showing this behaviour in countless of games (especially in row), will lead you to your punishment. It would be even faster, if you would spam this messages (so, saying thing like this once every dozed of games, will probably not end with any punishment, as system is not a simple zero-one). Situation is little different when you received a 14-days ban. Here you are on thin ice, system simply says, that it does not really want you to play anymore, but gives you a one last chance to reform. Therefore even something that normally would not lead to any restriction, can be a reason for ban after 14-days ban. If exactly this words could lead you to a ban, it is impossible to say, as we don't have an access to the punishment application code. But it is still not worth risking. For a second part, sarcasm is impossible to understand by machines, and it will be judged basing on how it was programmed. But remember, that there could be someone sending a ticket about your case to Riot, and in the worst possibility Rioter could find your behaviour not acceptable. Thus leading you to a losing an account. >I will def continue flaming as much as i can, cuz ppl really %%%%ing deserves it. Being immature is not a crime, but staying in this state and being proud of this, shows a quality of a man.
lmao this has nothing to do with pride. If someone clearly trolls in my games, or something i am gonna call them for that. I dont say stuff like "i %%%% ur mom", , or "hope u kill ur self" or anything like that, that's just dumb. I just make them realize their %%%%ing trash and mock their season ranks and that they've played the game for long time and are still shit. I do that only to trolls or to ppl that rly deserves it to make them understand they are just shit.
: consider it as "yellow card", few more and you can risk to get "red card", ban. After u get ban u can risk getting your Honor lvl to 1. And after that u will chase lvl 2 because you will not get season rewards under lvl2 Honor. So if you want to being toxic to others, it will be penalty to you, not to them. Toxicity will never teach people a lesson, but will those who are toxic.
My question was if you can get banned for the things i said in the post. For being lowkey toxic and sarcastic. That's not rly flaming imo.
Rioter Comments

taradda

Level 80 (EUW)
Lifetime Upvotes
Create a Discussion