Neosphoros (EUNE)
: > [{quoted}](name=roger85,realm=EUNE,application-id=qgLEX9kB,discussion-id=OwAoP69O,comment-id=0000,timestamp=2018-05-27T18:04:28.465+0000) > > bo byles afk i masz pzregrana proste mu chyba chodzi o ostania gre - wygrana przez niego. Zwroc uwage na godzine na pasku start. Ostatnia gra byla gra o awans i byla przez niego wygrana, ale uznana przez system za przegrana .
> [{quoted}](name=Neosphoros,realm=EUNE,application-id=qgLEX9kB,discussion-id=OwAoP69O,comment-id=00000000,timestamp=2018-05-28T09:43:22.562+0000) > > mu chyba chodzi o ostania gre - wygrana przez niego. Zwroc uwage na godzine na pasku start. Ostatnia gra byla gra o awans i byla przez niego wygrana, ale uznana przez system za przegrana . no wiem mialem tak samo pisalem juz o tym, bylem afk w grze 15 min pzrez bug w grze i dolaczylem ja wygral;em , pisze wygrana a odjelo mi pkt
Princéssa (EUNE)
: Niczego to nie zmienia. Jeśli psujesz komuś rozgrywkę, powinieneś być za to karany. Owszem, rankedy mogą być brane jako poważniejsze, jednakże odmowa komunikacji z teamem jakim jest pickowanie bardzo nietypowych postaci jest karalna nawet na normalach.
nie nie jest i nie wprowadzaj w blad dla mnie ty grajac motgana supa jest karane bo nia nie umiesz grac , a ja masterem wykrece gre , wiec zluzuj swoje pisowskie gadki , brak komunikacji haha moge zablokowac czat i to tez bedzie brak komunikacji
crasherrr (EUNE)
: wygraną grę widzi jako przegraną
bo byles afk i masz pzregrana proste
salios1 (EUNE)
: Ale to było na rankedzie.
wlasnie , sama nazwa mowi normal , tu moze kazdy zagrac co chce , jak nowy gracz czy dla wyprobowania czegos nowego wiem , jak dziala to wiekszosc polaczkow umie tylko pisac na poczatku meczu omg omg wtf bo nie umieja zdania sklecic nawet ,
Princéssa (EUNE)
: Hej roger85, sam sposób może i działa, lecz nawet na normalach można zreportować kogoś za trolling. Radziłabym Ci uważać. :)
hm nie ma takiej opcji w reporcie troll? to ze pojde soraka w jug na normalu i gram normalnie nie feduje spcjalnie nigdy nie da mi bana , a jesli tak to sam zamysl i regulamin gry jest oszustwem
Domancik (EUNE)
: Szukam osoby do duo B1 top
szukasz ogarnietej a sam jestes nieogarniety szukaj dalej , moze maciek z klanu
Komentarze Rioterów
Kaylesse (EUNE)
: Witaj roger85, Clash nie odbędzie się wcale w ten weekend. Jest szansa, że odbędzie się za tydzień, dwa, a może więcej jednak na ten temat nie ma żadnej informacji, więc można jedynie czekać na kolejne informacje.
> [{quoted}](name=Kaylesse,realm=EUNE,application-id=qgLEX9kB,discussion-id=9EmjbnJi,comment-id=0000,timestamp=2018-05-26T12:31:50.330+0000) > > Witaj roger85, > > Clash nie odbędzie się wcale w ten weekend. Jest szansa, że odbędzie się za tydzień, dwa, a może więcej jednak na ten temat nie ma żadnej informacji, więc można jedynie czekać na kolejne informacje. ok dzieki czyli dzis na pewno nie bedzie tak
Komentarze Rioterów
Komentarze Rioterów
Komentarze Rioterów
Elestrat (EUNE)
: Pozamiatane.
> [{quoted}](name=Elestrat,realm=EUNE,application-id=NsTUJWVs,discussion-id=qYvPQTxP,comment-id=0000,timestamp=2018-03-10T12:29:19.683+0000) > > Pozamiatane. sorry banik , nie moj , kolegi bo to co odwalil to masakra , wyzwal kolesia co mial staty 0/17 zeby zdechl na raka
Komentarze Rioterów
: Nawet draft są wyłączone w nocy, bo "mały ruch na serverze". Nie wiem jak jest na 3v3 ale przypuszczam, że nie za ciekawie w wyższych dw więc dobiera byle, żebyś nie stał w kolejce za długo.
ja mowie ogólnie zeby blokować graczy typu co specjalnie trolowali albo w poprzednej grze miał afka to zęby system sam nas informował uwaga gracz afkuje czy to takie trudne dla pustych łbów zrobic
Komentarze Rioterów
: Takie bajeczki to wciskaj dzieciom w przedszkolu. Ban za "kys" zasłużony w 100%. Nie masz ŻADNYCH szans na odzyskanie konta. Wyciągnij wnioski, załóż nowe konto i zachowuj się poprawnie.
: Cześć roger85, Gry 3x3 rządzą się innymi prawami. Ktoś może być pro na SR i na solo mieć diament a na 3x3 ma problem z wyjściem z silvera. Smutna prawda. Dwa sezony temu grałam drużynowe TT. Najwyższy rangą był mój kolega z **golda**. Do tego dochodziłam ja i koleżanka na poziomie silver. Nie raz przegraliśmy na goldy/silvery które długo grały na TT i nie raz wygraliśmy na platyny, którym wydawało się, że wbiją wyższą rangę tak łatwo na soloq.
> [{quoted}](name=Aarhon Saphir,realm=EUNE,application-id=qgLEX9kB,discussion-id=14lsLjFB,comment-id=0001,timestamp=2018-02-27T17:49:10.082+0000) > > Cześć roger85, > > Gry 3x3 rządzą się innymi prawami. Ktoś może być pro na SR i na solo mieć diament a na 3x3 ma problem z wyjściem z silvera. Smutna prawda. Dwa sezony temu grałam drużynowe TT. Najwyższy rangą był mój kolega z **golda**. Do tego dochodziłam ja i koleżanka na poziomie silver. Nie raz przegraliśmy na goldy/silvery które długo grały na TT i nie raz wygraliśmy na platyny, którym wydawało się, że wbiją wyższą rangę tak łatwo na soloq. moze tak jest ale co powiesz jak w obu meczach gra byla pzregrana juz po 18 minutach a koles zrobil swoim pickiem na lini do 5 minuty 4/0/0 serio orali , 2 koles gral ekko na mnie i mimi ze gralem deff to obija mnie
Rättchen (EUNE)
: > i co to ma do rzeczy Dużo; można na SR mieć wysokiego golda, ale na TT nie umieć grać, bo to jest jednak inny rodzaj rozgrywki, z innymi przedmiotami i objectivami, i być na poziomie brązu/silvera.
> [{quoted}](name=Rättchen,realm=EUNE,application-id=qgLEX9kB,discussion-id=14lsLjFB,comment-id=0000,timestamp=2018-02-27T17:29:03.541+0000) > > Dużo; można na SR mieć wysokiego golda, ale na TT nie umieć grać, bo to jest jednak inny rodzaj rozgrywki, z innymi przedmiotami i objectivami, i być na poziomie brązu/silvera. wierzysz w to co mowisz , koles jest na 5v5 platyna i widac ze gral tym pickiem i co nagle na tt nie umie grac? , to masz takie pojecie jak pewien pracodawca, mowiac zostan dzis w pracy na 16 h a jutro masz wolne. bo dla niego to jest to samo jakbym robil 2 dni po 8 h
Komentarze Rioterów
Komentarze Rioterów
Komentarze Rioterów
ReQ227 (EUNE)
: Honor
da sie zakladac nowe konto o tym samym loginie
: Dlaczego dostałeś bana? Bo Riot nie szanuje graczy + pewnie osoba, z którą wywiązała się "kłótnia" podczas gry ma znajomego w supporcie :)
nie dziwie sie autorowi ze sie wkurzyl , popieram , nigdy w grze bana nie mialem , poprostu wylanczam czat jak widze co sie dzieje, wczoraj koles innego wyzywal od gowna , ze ojciec ma raka ze jestescie smieciami noob team , useles all facking kid pl i inne na k , w , i ch, zglosilem go opisalem sytuacje dodalem do znajomych spedcjalnie troll pzryjal , i widze dzis koles pyka gre wlasnie teraz miss na 3/3 gdzie kara , od razu powinien byc perm a on nic bo go podpytalem brak slowe to ma byc spraweidliowc , a ktos napisze komus co troluje mu gre masz reporta nobie zero gank report 3 razy i ban leci zal zal zal
: Pragnę zauważyć, że to ja dostałem perm bana a tego człowieka reporty decydują o stanie konta innych graczy. Roger85 zaiste popisuje się wysoką kulturą osobistą a jego zachowanie jest nienaganne. Założę się, że osoby, które zostały zbanowane również nasłuchały się pejoratywnych określeń o ich stanie jestestwa. Riot jak żyć? Panie moderatorze?
> [{quoted}](name=Elbryan Wyndon,realm=EUNE,application-id=NsTUJWVs,discussion-id=rPA6y8ZP,comment-id=000700000000,timestamp=2017-11-24T17:49:25.227+0000) > > Pragnę zauważyć, że to ja dostałem perm bana a tego człowieka reporty decydują o stanie konta innych graczy. Roger85 zaiste popisuje się wysoką kulturą osobistą a jego zachowanie jest nienaganne. Założę się, że osoby, które zostały zbanowane również nasłuchały się pejoratywnych określeń o ich stanie jestestwa. Riot jak żyć? Panie moderatorze? ahahhaah haha zycie
: Norbert dostał od razu, i niby też riot go nie zna? A nawet odnosił się co do całej sprawy. Inna sprawa to system banowania riot który wygląda czasami tak: (Zdjęcie z turcji) https://imgur.com/a/whKtz
i dobrze za sam ryj mu sie nalezal
Komentarze Rioterów
Komentarze Rioterów
: Każdy ma obowiązek dbać o bezpieczeństwo swojego konta. Nie ufaj nikomu. Nawet siostrze. #Nawet sobie.
> [{quoted}](name=patHæjneken,realm=EUNE,application-id=qgLEX9kB,discussion-id=0XkkWZ0T,comment-id=0001,timestamp=2017-11-17T15:35:12.427+0000) > > Każdy ma obowiązek dbać o bezpieczeństwo swojego konta. > > Nie ufaj nikomu. > > Nawet siostrze. > > #Nawet sobie. i tobie poloko
: Od dawna na siebie zarabiam i nie mam zamiaru wydawać ciężko zarobionych pieniędzy na dodatki w grach ;)
> [{quoted}](name=TakenBySleep,realm=EUNE,application-id=qgLEX9kB,discussion-id=M6kFE8b2,comment-id=00020000,timestamp=2017-11-11T11:07:57.278+0000) > > Od dawna na siebie zarabiam i nie mam zamiaru wydawać ciężko zarobionych pieniędzy na dodatki w grach ;) to jak cie nie stac to nie graj a nie jeczysz , zagraj w tetris , albo minionerow klapoiuchu i po sprawie
Komentarze Rioterów
Meme Addict (EUNE)
: Musiałeś akurat poruszyć najmniej istotną kwestwię? :D Mnie z kolei rozwala Twój post. Dostałem w gierce 3 premade'ow Polaków, to był ranked, a ja grałem na jungli i w 5 min kazdy z nich mial juz 0/2 lub 0/3, nawet nie zdążyłem zgankować a już byłem "reported", nawet nie pisałem im nic obraźliwego, tylko jakieś wskazówki albo info kiedy będę mógł zgankować. 2 mecz z rzędu też ich dostałem i już w lobby mi powiedzieli, że mam reporta i że ruc*ają mi matke. 6 reportów przez 2 gry za nic, mogłem jeszcze dostać z jednego w ten sam dzień, ale to nie zmienia faktu, że nikogo nie flamiłem, więc ku*wa tak - pechowa sprawa. Jak wierzysz, że system honoru i banów w lolu jest sprawiedliwy no to nie mamy o czym dyskutować. Juz raz dostałem bana za boostowanie jak zmieniałem kompa i wbiłem "za szybko" diament innymi champami niż wcześniej, co algorytm zakwalifikował jako boosting. Nie wiem po co się wpie*dalasz szczerze mówiąc jak nie masz nic do powiedzenia. Tak btw to nie masz się czym chwalić, że co 2 grę mówią ci, że masz reporta, mi to bardzo rzadko mówią, a jednak zwaliło mi honor, więc to kolejny przykład, że ten system nie jest idealny w co przecież wierzysz.
> [{quoted}](name=Requis,realm=EUNE,application-id=qgLEX9kB,discussion-id=J5EOspOU,comment-id=0000000100000000,timestamp=2017-11-10T00:03:47.073+0000) > > Musiałeś akurat poruszyć najmniej istotną kwestwię? :D Mnie z kolei rozwala Twój post. > Dostałem w gierce 3 premade'ow Polaków, to był ranked, a ja grałem na jungli i w 5 min kazdy z nich mial juz 0/2 lub 0/3, nawet nie zdążyłem zgankować a już byłem "reported", nawet nie pisałem im nic obraźliwego, tylko jakieś wskazówki albo info kiedy będę mógł zgankować. 2 mecz z rzędu też ich dostałem i już w lobby mi powiedzieli, że mam reporta i że ruc*ają mi matke. 6 reportów przez 2 gry za nic, mogłem jeszcze dostać z jednego w ten sam dzień, ale to nie zmienia faktu, że nikogo nie flamiłem, więc ku*wa tak - pechowa sprawa. Jak wierzysz, że system honoru i banów w lolu jest sprawiedliwy no to nie mamy o czym dyskutować. Juz raz dostałem bana za boostowanie jak zmieniałem kompa i wbiłem "za szybko" diament innymi champami niż wcześniej, co algorytm zakwalifikował jako boosting. Nie wiem po co się wpie*dalasz szczerze mówiąc jak nie masz nic do powiedzenia. Tak btw to nie masz się czym chwalić, że co 2 grę mówią ci, że masz reporta, mi to bardzo rzadko mówią, a jednak zwaliło mi honor, więc to kolejny przykład, że ten system nie jest idealny w co przecież wierzysz. ahahha jaki kolos , nieslusznie cie zreportowali 6 razy i ci honor zwalili o 3 hahah mnie zreportowali 100 razy i nie dostalem nic , bo tak to jest ze sobie mozesz reportowac ile chcesz , jak sa nie sluszne to kolo dupy mi to lata , ale widze tak wszyscy flamili robilo po 0/5 a ty bidulku dosatles po dupie , jestes smieszny
: jezu jakie farmazony, honor będzie resetowany maślaku
Czy wbijanie lvli honoru jest trudniejsze lub w jakiś sposób ograniczone po degradacjI? Miałem 4 lvl i dostałem kilka pechowych reportów od premade'ów w jeden dzień po czym honor spadł mi do 1 lvla... Minął około miesiąc i raczej nie naraziłem się na reporty przez ten czas, dostałem dosłownie dziesiątki honorów i nadal mam 1 lvl :/ rozwala mnie taki post , fajnie mowisz m pechowe reporty a jakie to , bo ja nie rozumie , gram 3 sezon raz tylko mialemm kare sezon temu i to sluszna za zcat bo klocilem sie z kims? i tyle a tak mam 5 poziom honoru a prawda jest taka ze srednio co 2 mecz slysze ze jestem zreportowany i co?
: pisze ze 960 wiec co to jes tyle... w kazdym badz razie dostajemy mniej a po zmianach mialo byc lepiej..
> [{quoted}](name=GuardTheAnnabell,realm=EUNE,application-id=qgLEX9kB,discussion-id=92A4Bm39,comment-id=00010000,timestamp=2017-11-09T10:42:29.801+0000) > > pisze ze 960 wiec co to jes tyle... > w kazdym badz razie dostajemy mniej a po zmianach mialo byc lepiej.. wlasnie madralo za 13 meczy jak je wygrasz a jak pzregrasz to masz ok 65 pz za mecz
: zawsze przeciez mozesz kupowac bohaterow z RP :D chyba o to w tym wszystkim chodzilo ;) no przeciez jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o $_$. Jak dla mnie to dno..brak BE po grze to jakis niesmaczny zart..
daj juz spokoj , nie stac cie to nie graj , wszytsko byscie chcieli za darmo a figa
Quiqon (EUNE)
: > [{quoted}](name=BohaterBartek,realm=EUNE,application-id=qgLEX9kB,discussion-id=WE20AExk,comment-id=0000,timestamp=2017-11-08T16:45:14.257+0000) > > 7800 niebieskej esencjii (NE). Po jakimś tygodniu będzie kosztować 6300 NE. A za parę lat jeszcze mniej .
z tym za pare lat to nie wiem , jakos gram w lola 3 rok i nie widze zeby postacie ktore kosztowaly wtedy 6300 , kosztowaly teraz mniej , ani jedna
: Oczywiście, ale jak napisałeś jest 33 skórek do totemów, więc jest raczej mała szansa, że uda Ci się zdobyć jedną z nich.
> [{quoted}](name=BohaterBartek,realm=EUNE,application-id=qgLEX9kB,discussion-id=v2F7pd5z,comment-id=00000000,timestamp=2017-11-08T16:49:22.465+0000) > > Oczywiście, ale jak napisałeś jest 33 skórek do totemów, więc jest raczej mała szansa, że uda Ci się zdobyć jedną z nich. i racja kupilem wypadl totem gongu , a jego nawet w sklepie nie ma , wiec co jest
Lesteross (EUNE)
: No cóż, niektórzy po przeliczeniu na niebieską esencję mają grubo ponad 300k, więc co im to szkodzi? A może mają już kilka klejnotów i brakuje im do skina? Poza tym, po co ta cała dyskusja? ktoś kupi to kupi, to jego sprawa, nie musi, ale może zamienić na skrzynie, to już robi co chce. Jeszcze raz powtarzam: to jest sklep dla ludzi z nadwyżką BE po zmianach i jeżeli masz dość sporo BE które nie będziesz mógł na nic wydać, to po prostu wydajesz tutaj.
rozumie , tylko tak napisalem
roger85 (EUNE)
: tajemniczy totem
w sklepie jest 33 skorki totemów interesuje mnie totem floty rzezi, oraz urf zwyciescy czy normalnie mozna je wylosowac?
Lesteross (EUNE)
: Te klejnoty oraz inne dodatkowe rzeczy w sklepie to nagrody dla tych, którzy zarobili krocie IP i nie mieli na co je wydać.
> [{quoted}](name=Lesteross,realm=EUNE,application-id=qgLEX9kB,discussion-id=7hqf3f5v,comment-id=00000000,timestamp=2017-11-08T16:17:45.755+0000) > > Te klejnoty oraz inne dodatkowe rzeczy w sklepie to nagrody dla tych, którzy zarobili krocie IP i nie mieli na co je wydać. no ok , ale kupno tego jest nie oplacalne bo , za 50 k to mozna odblokowac z 15 bochaterow , a jak wezniesz klejnot i wymienisz na skrzynke to ci da odlamek najtanszego bochatera i co wtedy?
Komentarze Rioterów
HisokaIsao (EUNE)
: Rankedy w pre-sezonie
wlasnie mam silvera , jak wbije golda w pzred sezonie dalej mi da skorke?
roger85 (EUNE)
: ta misja 575 doswidczenia za wygrana
swoja droga kupno za 50 k klejnotu jest chore
Komentarze Rioterów
Civinix (EUNE)
: Tak tylko cena spalenia spadnie o 10% bo w chestach beda bardziej skiny niz champy
> [{quoted}](name=Civinix,realm=EUNE,application-id=qgLEX9kB,discussion-id=Ze59Bwfy,comment-id=0000,timestamp=2017-11-07T21:06:33.692+0000) > > Tak tylko cena spalenia spadnie o 10% bo w chestach beda bardziej skiny niz champy 10 % to niby nie duzo ale juz spalilem , tylko blad zrobilem bo 3 najtansze zamienilem na mistrzowska kaliste
Komentarze Rioterów
J J Binks (EUNE)
: op.gg jest okej, każda strona polega na tych samych danych z API które mogą być nieaktualne, jedyny pewny sposób to ręczne sprawdzenie każdego gracza w kliencie.
> [{quoted}](name=J J Binks,realm=EUNE,application-id=qgLEX9kB,discussion-id=ElAOFyEp,comment-id=000000000000,timestamp=2017-11-06T16:57:06.741+0000) > > op.gg jest okej, każda strona polega na tych samych danych z API które mogą być nieaktualne, jedyny pewny sposób to ręczne sprawdzenie każdego gracza w kliencie. czyli lvel ponizej 30 nie mial prawa grac flexa?
J J Binks (EUNE)
: 1. [Polecam temat z ładnym zegarem, rozwiąże to problem.](https://boards.eune.leagueoflegends.com/pl/c/pomoc-techniczna/Pyrwp90F-pomoc-w-sprawie-nagrad-rankingowych-2017) 2. Fragmenty kluczy i inne nie będą ruszone w przedsezonie. 3. Reset zaczyna się od nowego sezonu.
> [{quoted}](name=J J Binks,realm=EUNE,application-id=qgLEX9kB,discussion-id=Mu79BurZ,comment-id=0000,timestamp=2017-11-06T16:29:16.595+0000) > > 1. [Polecam temat z ładnym zegarem, rozwiąże to problem.](https://boards.eune.leagueoflegends.com/pl/c/pomoc-techniczna/Pyrwp90F-pomoc-w-sprawie-nagrad-rankingowych-2017) > 2. Fragmenty kluczy i inne nie będą ruszone w przedsezonie. > 3. Reset zaczyna się od nowego sezonu. {{sticker:sg-miss-fortune}}
J J Binks (EUNE)
: Otóż zapytaj siebie gdzie widzisz tę informację. Bo sam LoL nie pokazuje poziomu graczy w grze, więc korzystasz z jakichś stron trzecich. A one często się mylą.
> [{quoted}](name=J J Binks,realm=EUNE,application-id=qgLEX9kB,discussion-id=ElAOFyEp,comment-id=0000,timestamp=2017-11-06T16:25:12.399+0000) > > Otóż zapytaj siebie gdzie widzisz tę informację. Bo sam LoL nie pokazuje poziomu graczy w grze, więc korzystasz z jakichś stron trzecich. A one często się mylą. op. gg zla strona , to gdzie najlepij sprawdzic z kim gram dany mecz?
Komentarze Rioterów
Komentarze Rioterów
Pokaż więcej

roger85

Poziom 46 (EUNE)
Suma pozytywnych głosów
Stwórz Wątek